Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních služeb 

Irenou Fridrichovou (dále jen provozovatel) IČ 10896635,

adresa: Šedivec 50, Žamberk 564 01

adresa provozovny Masážní salon Queen Iris: Divadelní 344, Letohrad 561 51

a kupujícím a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník).

1.2. Provozovatel poskytuje masážní a regenerační služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Poskytované služby jsou účinným doplňkovým prostředkem k udržení zdraví a harmonizace celého organismu. V žádném případě nenahrazují zdravotní péči a nemohou nahradit nezbytné lékařské ošetření.

1.3. Nákupem dárkového poukazu, nebo telefonickým objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

2. Objednávka služeb

2.1. Termín návštěvy                                                                                                                                                            Termín návštěvy je nutné dohodnout a rezervovat telefonicky, mailem, sms, nebo jiným komunikačním způsobem. Dohodnutý termín procedury je závaznou objednávkou. Provozovatel si na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas potřebný pro přípravu a samotný průběh masáže.

2.2. Přeobjednání                                                                                                                                                                  Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením masáže. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka a je účtována částka ve výši 50% ceny dohodnuté masáže.

2.3 Předčasný příchod
Prostory salonu nejsou přístupné v libovolnou dobu a je tu jen malá čekárna. S ohledem na ostatní návštěvníky masážního salonu je možno přijít nejdříve 5 minut před dohodnutým termínem.

2.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci zákazníka. A je účtována částka ve výši 50 % ceny dohodnuté masáže.

2.5. Absence zákazníka
V případě nedostavení se na masáž bez omluvy, bude požadováno zaplacení 100 % z ceny dohodnuté masáže na účet provozovatele, případně bude rovnou odečtena z hodnoty poukazu.

2.6. Odmítnutí masáže
Masáž může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu

2.7. Předčasné ukončení masáže
Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
b) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
c) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů

2.8. Doprovod a přístupnost
Masírovanou osobu může doprovázet jako návštěvník max. jedna dospělá osoba. ¨

2.9. Odchod z provozovny
Provozovna poskytuje nadstandardní zákaznický časový komfort. S ohledem na ostatní návštěvníky salonu se očekává odchod každého zákazníka do 10 minut po skončení masáže.

2.10. Informovaný souhlas zákazníka Zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

2.11. Ceník masáží                                                                                                                                                                    Ceník masáží je k nahlédnutí v provozovně, v místě čekárny a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. V případě dohodnutého termínu masáže v sobotu, neděli nebo o svátcích je k ceně každé masáže účtován příplatek 100 Kč za hodinu masáže.

2.12. Osobní věci a cennosti
Po celou dobu masáže má zákazník své věci odloženy v místě k tomu určeném přímo v masérně. Jakékoliv zcizení třetí osobou je vyloučeno, neboť v místnosti se nachází vždy pouze zákazník a masér. Cennosti si každý bere do provozovny na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám zodpovídá.

3. Platba

Platba za poskytnuté služby či poukazy lze provést hotově na místě, QR platbou nebo volnočasovou zaměstnaneckou kartou Benefit Plus.

4. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává osobně ihned po skončení a uhrazení procedury. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

5. Dárkový poukaz

5.1. Použití dárkového poukazu
Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné služby z nabídky Masážního salonu Queen Iris. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah masáže dohodnout při sjednávání termínu návštěvy. Popis jednotlivých masáží najdete na webových stránkách: www.queen-iris.cz
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti.

5.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány s uvedenou nominální hodnotou, případně s přesným popisem konkrétní masáže. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost. Pokud bude v průběhu roku navýšena cena za masáž, na kterou byl poukaz vystaven, držitel je povinen doplatit aktuální rozdíl v ceně, platný ke dni objednání.

5.3. Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je časově omezen na 6 měsíců od zakoupení, to znamená že v době platnosti poukazu (ideálně co nejdříve po obdržení) je nutno se objednat. Po vypršení 6 měsíců propadá poukaz bez náhrady. Lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.

6. Závěrečná ustanovení

6.1. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhující masérky.

6.2. Platnost a účinnost

Tyto obchodní podmínky vstoupily v platnost a účinnost dne 9.9.2024. Ověřovány a aktualizovány jsou v souladu s předpisy a novelami Zákona a v návaznosti na přijaté změny, případné rozšiřování služeb salonu.